۲.۱۷.۱۳۹۰

حوض و عقل!









آمریکا با «شکار» رسانه‌ای اسامه‌ بن‌لادن، در واقع یکی از پرفروش‌ترین سناریوهای هولیوودی را مستقیماً به روی صحنة سیاست داخلی ایالات متحد برد! در سناریوهای کذا که هر کس حداقل یک‌بار به فیض تماشای آن نائل آمده‌، معمولاً گروهی «فوق ‌متخصص» در هیبت قهرمانان زیبائی اندام ظاهر می‌شوند. اگر خوراک روزانة اینان کامپیوتر، علوم دقیقه، بیولوژی و حتی فلسفه و روانشناسی و ریاضیات باشد اصلاً مهم نیست، چرا که فناوری‌‌های‌شان در زمینة هوانیروز، هدایت جت‌های مافوق صوت و مکانیک و تعمیرات اتوموبیل و دوچرخه و خلاصه، فیزیک «اوستاعلی» نیز حرف ندارد. از سوی دیگر، حضرات در زمینة هنرهای رزمی و کتک‌کاری و کشیده و پشت‌پا و شکستن دندان و چانه نیز مهارت فوق‌العاده‌ای دارند. و اینهمه میوة چند «سده» تحصیلات عالیه در بهترین دانشگاه‌های آمریکا و مطالعات بسیار پیچیده در زمینة علوم و فناوری است! البته این دانشمندان برجسته، همزمان با کسب علم از هالتر و دمبل و پشتک‌وارو و مشت و لگد نیز غافل نبوده‌اند؛ و چنان بازوان ستبر‌ی دارند که به چنارهای شمیرانات «سابق» می‌گوید «زکی!»

جهت همین «قهرمانان»، کارگردان طی فیلمبرداری، با تنظیم دوربین و گرفتن زاویة مطلوب، اندام شکیل و قدی چون سرو، حدود دو متر نیز تأمین می‌کند تا صورت‌بندی «زیبائی‌شناسی» سینمای آمریکا در تمام ابعاد آن به معرض نمایش گذاشته شود. حال باید پرسید این «قهرمانان» که معمولاً از مال دنیا بی‌نیازند‌ و جز خدمت به پرچم و مقام ریاست جمهوری و ملت آمریکا و خلاصه «حق و حقیقت» نمی‌خواهند، در این فیلم به دنبال چه هستند؟ پاسخ روشن است؛ نفوذ به پشت جبهة «دشمن»، یافتن و کشتن عناصر پلید و خبیث یعنی ضدآمریکائی، و همزمان «آزاد» کردن چندین دخترجوان و تودل‌برو، بسیار سکسی و «شجاع» که به نوبة خود در فیزیک و شیمی و فناوری «دلبرائی» از بهترین دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل شده‌اند، و به دلائلی نامعلوم در قرارگاه پرسوناژهای خیبث‌ «به گروگان» رفته‌‌اند! اگر این قماش سناریوی نخ‌نما و کودک‌پسند را هرگز ندیده‌اید در دنیای فعلی زندگی نمی‌کنید! پس سناریوی بالا را داشته باشید تا برسیم به تبلیغات رسانه‌ای.

روز 13 اردیبهشت‌ماه 1390، رادیوفردا از قول باراک اوباما، ریاست جمهوری ایالات متحد چنین نوشت:

«[...] این عملیات تحت نظر من در خانه‌ای شناسائی شده در پاکستان انجام شد. آمریکائی‌هائی که اجرای این عملیات را بر عهده داشتند، تعدادی اندک اما با توانائی و شجاعتی فراوان بودند. کوشش هم کردند که غیرنظامیان آسیبی نبینند. بعد از تبادل آتش، اسامه بن لادن را کشتند و جسد او را با خود آوردند.»

البته از آنجا که عملیات کذا،‌ تحت نظارت آقای اوباما در پاکستان صورت ‌گرفته در سخنرانی شیوای‌شان از اسرای مونث و تودل‌برو «فاکتور» گرفتند، چرا که می‌دانیم آمریکا فعلاً مدتی است وکیل و وصی «اسلام» و «مسلمانی» به شمار می‌رود و قرار نیست خارج از نظریات «مقام معظم»، در مورد «اناث»‌ از زبان مقامات و رسانه‌های وابسته به کاخ‌سفید حرفی به بیرون تراوش کند! خلاصة کلام، در ویراست اسلامی، آقای اوباما شخصاً «نوامیس اسلام» را در سناریو سانسور کردند. بله جانم! حساسیت‌هائی هست که با آن‌ها هم مسلمین را خوب خر ‌کرده‌اند،‌ و هم جیب دولت آمریکا را خوب پر! و از قدیم گفته‌اند: «به سری که درد نمی‌کند، دستمال نمی‌بندند»، به همین دلیل، آقای اوباما دستمال‌شان را گذاشتند توی جیب شلوارشان و پذیرفتند که غیرنظامیانی بودند، و هر چند می‌توانستند بسیار سکسی باشند، از آن‌ها حرف نمی‌زنیم و «آسیب» هم ندیده‌اند!

ولی ای دل غافل! از این عملیات «فوق قهرمانانه» فیلم که هیچ، حتی یک عکس خشک و خالی هم تحویل رسانه‌ها ندادند. جسد بن‌لادن هم که ادعا می‌شد در «اختیار» آقای اوباما بوده، یک‌هو لیز خورد و افتاد توی دریا! بعد هم اعلام کردند که به دلیل پیروی از «اصول دین اسلام» جسد را انداخته‌اند توی آب! نمی‌دانستیم انداختن جسد به دریا از جمله «قوانین اسلامی»‌ بوده، حتماً جدیداً سازمان سیا این «احکام» را نیز در «آثار» گرانسنگ مکارم شیرازی و دیگر آیات عظام چپانده و چیزی نگفته بود؛ امان از این سیای بلامرده، خیلی پنهانکاره!

ولی ما با الهام از احکام «جدید» دین اسلام به یک نتیجة‌ علمی رسیدیم؛ از آنجا که خامنه‌ای مرتباً از «دشمن» گلایه دارد،‌ به «دشمن» پیشنهاد می‌کنیم مقام معظم را جهت هواخوری ببرند به اطراف بندرپهلوی و دریاکنار و اینجور جاها، دنیا را چه دیدید؟ شاید حال‌شان بهم خورد، آنوقت برای حفظ «شئون اسلامی» آناً دست و پای‌شان را می‌گیرید و می‌اندازیدشان توی دریا! ملتی هم دعاگوی شما خواهد شد چرا که از مرتبة «دشمن» به مقام «دوست» ترفیع پیدا کرده، نان‌تان در روغن می‌افتد. بله آقا! راه «صلاح و فلاح» را همیشه باید در پیروی از یانکی‌ها جست.

آقا! این آمریکائی‌ها راه کنار آمدن با کودکان را خیلی خوب بلد‌اند. تا حال بچه‌ای دیده‌اید که کوکاکولا و ساندویچ و آدامس و چس‌فیل دوست نداشته باشد؟ ما که ندیده‌ایم! یانکی‌ها بعداً به این نتیجه رسیدند که اگر راه به دست آوردن دل بچه‌ها در چنگ‌شان افتاده،‌ چرا دل «بابای» بچه را به دست نیاورند؟ اینجا بود که دل «بابای»‌ احمدی‌نژاد را به دست آوردند! و احمدی‌نژاد هم گفت: رابطة من با ایشان «پدری ـ فرزندی» است، و دشمن نمی‌فهمد.

ولی ما فهمیدیم. آمریکائی‌ها به احمدی‌نژاد و باباش چس‌فیل دادند و حالی‌به‌حالی‌شان کردند. وقتی بچه بودیم خاله‌خانباجی‌ها می‌گفتند، سر راه مدرسه اگر به شما گل دادند بو نکنیدها! توی گل هروئین می‌ریزند و معتادتان می‌کنند. حالا هم ما به مقام معظم باید بگوئیم، اگر آمریکائی‌ها سر راه نمازجمعه ساندویچ به شما تعارف کردند میل نفرمائیدها. توی ساندویچ بمب و موشک می‌گذارند و شما را معتاد می‌کنند. آنوقت داروندار ما ملت را می‌دهید به این چشم‌بادامی‌ها و موشک می‌خرید و هی می‌خواهید از آن «استفاده» کنید. اصلاً این سینما و چس‌فیل و آدامس ما را از اصل مطلب دور کرد، کجا بودیم؟ آهان مسئله سر این بود که چرا جسد بن‌لادن را به ما نشان نمی‌دهند؛ آقا ما منتظریم! چرا این مردک را انداختند توی دریا؟ بله، در دل این دریاها چه «اسرار» که نهفته مانده. از جنگ پارسیان با یونانیان، تا مبارزات بوشیان با تروریستیان، همه چیز ته این دریا پیدا می‌کنید. امروز جسد بن‌لادن هم رفت پهلوی همین‌ اسرار. شما هم اگر خیلی مردی، برو پائین پیداش کن شاید سره راه «قارة گم شده را هم بیابی» و بتونی برج سازی کنی! یا اینکه قبول کنی که آقای اوباما بن‌لادن را کشته، و جشن بگیری!

ما تا حال ندیده بودیم ملتی برای کشته شدن یک پیرمرد مفلوک و مافنگی که ده سال پیش از عفونت کلیه مرده، امروز جشن بگیرد؛ اما حالا دیدیم. اشک شوق، ناله‌های جانسوز و دعاهای مستجاب، عربده‌های پیروزی و ... همه و همه امروز از سراسر ینگه‌دنیا به گوش می‌رسد. بعضی‌ها حتی ژست گرفته‌اند، زیر لب به بغل دستی می‌گویند: «ما گرفتیم‌اش، ما هم کشتیم‌اش!» بغل‌دستی هم میگه: «بارک‌الله! مرحبا! چه شجاعتی، چه تهوری، چه مهارتی»، بعد هم اضافه می‌کند و «چه و چه و چه!» و این «وچه» همینطور ادامه می‌یابد، و می‌بینیم که ای بابا خود امام خمینی آمده. بعد همه دم می‌گیرند:‌ ماشاالله، بارک‌الله باراک‌الله،‌ نظر نخوری ایشاالله، باراک الله! معنی و مفهوم و به ویژه تفسیر این شعار ابلهانه این است که اگر یک نفر که 10 سال پیش مرده، امروز هم می‌تواند دوباره بمیرد، امام خمینی هم که پانزده‌سال پیش مرد ممکن است زنده شود. می‌بینیم بی‌دلیل نیست که رادیوفردا،‌ مورخ 14 اردیبهشت‌ماه سالجاری، مشائی را به جرم جن‌گیری تحت تعقیب قرار داده‌:

« دو زن، برخی مدعیان علوم غریبه و همچنین یک نفر متهم به رمالی و جن‌گیری که روابط نزدیکی با اسفندیار رحیم ‌مشائی داشته‌اند [بازداشت شده‌اند].»

«جرم» از این روشن‌تر چه می‌خواهید: رابطه با اجنه! بی‌دلیل نیست که جسد بن‌لادن ناغافل افتاد به دریا. فراموش نکنید که ما هنوز در قرون وسطی زندگی می‌کنیم. چه نشسته‌اید که گروهی با اجنه رابطه نیز برقرار کرده‌اند، گروه دیگری هم که خیلی متدین‌تر و باهوش‌ترند و دین‌شان «عقلانی» است،‌ اینان را به جرم همین «رابطه» تحت تعقیب قرار داده‌اند! عین فیلم‌های آلفرد هیچکاک شده؛ فقط معلوم نیست «قاتل» کجاست. علی خامنه‌ای هم در این میانه به عنوان نمایندة «امام زمان»، خصوصاً «با مسئولیت نامحدود» بر رابطة مشائی با «اجنه» و رابطة سردارها با «اجنده» مسلماً نظارت عالیه اعمال می‌کند، چرا که اگر جن‌گیری جرم است، «جنده‌گیری» دیگر جنایت می‌شود!

چند سال پیش یکی از سرداران سپاه به نام زارعی را گرفتند. جرم‌شان این بود که گروهی «اجنده» را لخت و عور می‌کردند و با آنان نماز جماعت می‌خواندند! ببینید چقدر این پاسدار متدین بود. حتی هنگام «رابطه با اجنده» نماز جماعت را فراموش نمی‌کرد؛ درد و بلاش بخوره تو سر این مشائی! ولی «راست و حسینی» بپرسیم، وقتی علی خامنه‌ای نمایندة امام زمان می‌شود، مشائی حق ندارد با اجنه رابطه برقرار کند؟ بالاخره همه حق دارند از اوهام و خرافات استفاده کنند؛ در این «دهکدة جهانی» شده، انحصارگرائی جرم است.

شاید هم کاسه‌ای زیر نیم کاسه باشد! ما فکر می‌کنیم وحشت «نظام» از این است که مشائی با اینکارها یک هو امام را زنده کند. اگر ایشان زنده شوند، آنوقت علی خامنه‌ای چکار کند؟ باید جای‌اش را بدهد به امام که تازه از آن دنیا آمده‌اند و مسلماً توشة سنگین و خوبی هم به همراه آورده‌اند. امام، طی جلسات مشاورة‌ طولانی که در آن دنیا با ائمة اطهار و حضرت پیامبر و خصوصاً اجنه و شاه‌پریان داشته‌اند،‌ مسائل و مشکلات حکومت اسلامی را مطرح کرده، از آنان رهنمود گرفته‌اند. از طرف دیگر، ایشان هر شب تا سحرگاه در محضر حوری و غلمان تلمذ کرده مشکلات حوزوی را برای‌شان بازگفته‌اند. خلاصه بگوئیم «امام با دست پر می‌آید!» آنوقت این خامنه‌ای پیزوری با اون پیپ و سه‌تار و قرتی‌بازی‌ها چطور می‌تواند ولی‌فقیه باقی بماند؟ هیچ امیدی نیست! امام توی دهنش می‌زنند، و باید جایش را بدهد به ایشان. خودش هم بر اساس «اصول اسلامی» می‌رود لادست بن‌لادن در اعماق دریا.

همین روزهاست که اوباما باز هم سروکله‌اش در «سرسرا» پیدا ‌شود. دوان دوان می‌رود پشت «تریبون» کذا! بعد با همان لهجة شیرین گاوچرانی خواهد گفت:

ـ از آنجا که امام کمینی از آن دنیا برگشته‌اند، نیروهای شجاع ما به «عالی کامنه‌ای» حمله کرده، او را به قتل رساندند. جسدش دست ما بود،‌ ولی به دلیل مخالفت با رابطة مشائی با اجنه مثل ماهی لیز خورد رفت ته دریا! به «عالی» گفت مادرش روزی که ز پاهلوی من مارو به کنار...

بعد از شنیدن این تک بیت، ملت آمریکا در «گراند زیرو» تجمع کرده و شروع می‌کند به جیغ و فریاد و ابراز شادمانی که چه نشسته‌اید،‌ «عالی کامنه‌ای» حرف مادرشو گوش نداد، افتاد تو آب. سپس اجنه هم خوشحال و خندان می‌آیند به «گراند زیرو» و رابطه‌شان را با مشائی «علنی» می‌کنند. بله، این است دلیل وحشت سرداران از رابطة ویژة مشائی با اجنه. فقط نمی‌دانیم بیوة آن شهید فقید، حسین فاطمی را چرا دستگیر کرده‌اند، گویا ایشان هم از جمله سپاه اجنه بوده و با آن دنیا در ارتباط‌اند.

به گفتة امام عزیزمان، ‌ ما از همان روز اول به این «ملی‌گراها» مشکوک بودیم. و بی‌خود نبود که حضرت امام می‌فرمودند: «دمکراتیک و ملی هر دو فریب خلق است!» ایشان می‌دانستند که این ملی‌گراها با اجنه در ارتباط‌اند و روزی از این روزها کار دست حکومت اسلامی خواهند داد. از اینرو دست پیش گرفتند تا خدائی ناکرده باد از پس‌شان در نرود و حکومت اسلامی به فروپاشی دچار نشود.

برای حل بحران اجنه، پیشنهاد می‌کنیم مجلس شورای اسلامی با قید دو فوریت قانونی در مورد مبارزه با سپاه اجنه به تصویب برساند. با اینکار هم پایه‌های حکومت اسلامی محکم می‌شود، ‌ و هم مجلس برای حفظ آسایش ملت یک قانون به تصویب می‌رساند، چه بهتر که آسایش ملت از طریق مبارزه با اجنه شروع شود، که سعدی شیرین زبان‌‌مان می‌گوید:

«غنی ملکش از طاعت جن و انس»

اگر جلوی سپاه اجنه را بگیرند، با اجنده هم‌داستان شده، و «انس» را در زندان به زنجیر می‌کشند. اینچنین است که، سرکوب انس برای‌ حکومت اسلامی هم طاعت اجنه به همراه خواهد آورد و هم محضر اجنده!



 






نسخة پی‌دی‌اف ـ گوگل

نسخة پی‌دی‌اف ـ گوگل(بارگیری)

نسخة پی‌دی‌اف ـ سکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ فایل‌دن

نسخة پی‌دی‌اف ـ داک‌ستاک

نسخة پی‌دی‌اف ـ تینک‌فری

نسخة پی‌دی‌اف ـ باکس‌نت

نسخة پی‌دی‌اف ـ کلمه‌ئو

نسخة پی‌دی‌اف ـ داکس‌تاپ

نسخة پی‌دی‌اف ـ هیوج‌درایو

نسخة پی‌دی‌اف ـ مدیافایر

نسخة پی‌دی‌اف ـ دیوشیر

نسخة پی‌دی‌اف ـ پی‌بی‌ورکس

نسخة پی‌دی‌اف ـ ستورگیت


Share






فیلترشکن‌های جدید7مه2011

findmenot.co.uk
primetanker.info
offshoreunlock.info
offshore-privacy.info
rapidprivacy.info
thefacebookproxy.com
instantunidentified.info
rapidhidden.info
fewadssurfer.info
quickunidentified.info
instantaneousaccess.info
thesecretbrowser.info
orxy.info
thesecretbrowsing.info
highspeedunidentified.info
youwebproxy.info
immediatesurfing.info
proxytize.info
rapidconceal.info
doobit.info
click4quicksurfer.info
unblock.im
fewadssurfing.info
kingsurf.info
need2surf.info
unblocktunnels.info
nadapopupssurf.info
avoidfilter.info
immediatebrowsing.info
allowmein.info
highspeedbeam.info
immediatehidden.info
immediatearrive.info
surfden.info
topsecretbrowse.info
yoursecretbrowse.info
speedyglide.info
eazysurf.info
click4easysurfing.info
fastnfreebrowsing.info
herosurf.info
speedyunidentified.info
instanthidden.info
tunnelwebproxy.info
basicbrowsing.info
proxyless.info
highspeednameless.info
https://proxyhideme.com
immediateprivacy.info
instantbeam.info


۲.۱۳.۱۳۹۰

اودیپی‌نژاد!









روز جهانی کارگر امسال «بی‌سروصدا» و بدون هیاهوی رسانه‌ای آمد و رفت! در شرایطی که نظام‌های سیاسی در اروپای غربی روز به روز بیشتر به ساختارهای پیش از «جنگ‌دوم» شبیه می‌شوند؛ در وضعیتی که تمامی جنبش‌های «چپ» و «چپ‌نما» صلاح را در این دیده‌اند که در سایة هیاهوی «مبارزه با تروریسم» و «جهانی ‌شدن» و اراجیفی از این قماش فراموش کنند که از 5 میلیارد ساکنان کرة زمین بیش از 80 درصدشان از حداقل امکانات زندگی: تغذیة سالم، آب آشامیدنی، مسکن و بهداشت و آموزش بی‌نصیب‌اند، مشکل می‌توان سخن از روزجهانی کارگر نیز بر زبان راند.

در فرانسه، کشوری که تجربة تاریخی کمون پاریس را حدود دویست سال پیش از سر گذرانده، جهت بزرگداشت روز کارگر 30 هزار نفر در میدان باستیل تجمع کردند! ولی لات‌ولوت‌هائی که روز اول ماه مه جهت بزرگداشت پرسوناژ موهوم افسانه‌ای به نام «ژاندارک»، در کنار خانم «مارین لوپن»، رهبر فاشیست‌ها و کلیساپرستان جمع شده بودند از این شمار به مراتب بیشتر بود! باید بپذیریم در شرایطی که سرمایه‌داری حاکم با تمام قوا حاکمیت‌های دمکراتیک اروپای غربی را به سوی فاشیسم پیش می‌راند، با «چپ‌های» نمایشی و زپرتی و محفل‌نشین مشکل می‌توان اول ماه مه را واقعاً در اروپای «دمکراتیک» جشن گرفت. و این بحثی است که به مراتب فراتر از یک وبلاگ خواهد بود. با این وجود، در همینجا از فرصت استفاده کرده به تمامی دوستداران اول ماه مه، هر چند با تأخیر این میعاد را تبریک می‌گوئیم. به امید آنکه روزی از همین روزها تعداد کسانیکه روزکارگر را جشن می‌گیرند از آن‌هائیکه برای فاشیست‌ها، نظامیان، جنگ‌افروزان، خدافروشان و دین‌پرستان و بورس‌بازان «هورا» می‌کشند بیشتر باشد. ولی از آنجا که هنوز تا آنروزها فاصلة زیادی داریم برویم سراغ خدافروشان وطنی و «جنگ کازرون‌شان!»

بالاخره بساط گیس‌کشی و جیغ و ویغ مهرورزی و مقام معظم، که در مطلب پیشین آن را به شوخی «مصاف» خوانده بودیم، با افتادن عمامة علی خامنه‌ای و شکافتن درز خشتک احمدی‌نژاد به پایان رسید! در ظاهر همه چیز به خیر و خوشی برگزار شده و احمدی‌نژاد همان ژست آبدوغ‌خیاری‌ای را که بنی‌صدر قبلاً قصد داشت تحویل خمینی عزیزتر از جان‌اش بدهد، به «نظام چاقوکشان» تحویل داد! در همین رابطه نیز فارس‌نیوز،‌ مورخ 11 اردیبهشت‌ماه سالجاری جهت تقویت «نظام»،‌ با نسخه‌برداری از مواضع سابق بنی‌صدر از قول رئیس جمهور منتخب نوشت:

«رابطة رهبر انقلاب و من [رابطة] پدر و فرزندي است؛ دشمنان عاجزند و آب در هاون مي‌كوبند»

البته در اینکه رابطة ایشان با «علی» همان رابطه‌ای باشد که با پدرشان داشته‌اند، بهتر است بگوئیم، «گوربابای دروغگو!» ولی ما هاون نداریم و آب هم نمی‌کوبیم! برای نویسندة این وبلاگ تردیدی نیست که رابطة احمدی‌نژاد با علی خامنه‌ای همان رابطه‌ای است که می‌باید باشد. خصوصاً که در سالگرد «ارتحال» خمینی دجال شاهد بودیم احمدی‌نژاد «بزرگ لات» را فرستاده بود تا در برابر دوربین‌ها «شال» باباش را به زور از گردن‌اش باز کند و بگذارد جیب‌اش! با این وجود، صرفاً فرستادن «لات» سر نماز، آنهم جهت کم‌کردن روی «بابای احمدی‌نژاد»‌ نمی‌تواند ملاک بررسی‌ها قرار گیرد. احمدی‌نژاد کجا و «پدرکشی» کجا؟ ایشان پدرپرست‌اند و با «اودیپ» هزاران سال «اسلامی» فاصله دارند! با این وجود، پشت ادعاهای احمقانه‌ای از این قماش که رایحة تحجر و پدرپرستی‌اش هر انسان آزاده‌ای را به حال تهوع دچار می‌کند واقعیت را نمی‌توان پنهان داشت.

نه احمدی‌نژاد بنی‌صدر است، و نه خامنه‌ای خمینی! از همه مهم‌تر، جامعة امروز ایران با جامعة «صدرکودتای» 22 بهمن 57 فاصلة فراوان گرفته. دیگر هیاهوی آخوند و اسلام‌فروشانی که‌ تحجر دین صحرای حجاز را «انسان‌ساز» می‌خواندند،‌ در باور توده‌ها رنگ باخته؛ به اندازة‌ «پشکل» هم ارزش و اعتبار ندارد. در نتیجه، نسخه‌برداری خبرگزاری «پارس» از وق‌وق‌های مترقی «بنی‌سطل» در آن روزها، نه درد و سوزش آنجای مقام معظم را تخفیف خواهد داد، و نه می‌تواند در رویاروئی با شرایطی بی‌نهایت خطرناک و بی‌آینده،‌ ذره‌ای از سرگردانی و پریشانی جناح «اودیپی‌‌نژاد» بکاهد.

به طور مثال، امروز دیگر در مورد آغاز تغییرات سیاسی فراگیر در نظام بعث سوریه نمی‌توان «حدسیات» ارائه داد؛ این تغییرات در راه است و سوریه یکی از نزدیک‌ترین رژیم‌های استبدادی منطقه به جمکران به شمار می‌رود! از سوی دیگر، گروه جدید «امنیتی ـ نظامی» اوباما که در کمال تأسف هنوز فرصتی پیش نیامده تا در بارة چند و چون آن بحث و گفتگو داشته باشیم، مسلماً برای بازی «داژبال» به کاخ‌سفید دعوت نشده. این گروه در اسرع وقت در زمینه‌های نظامی و امنیتی، خصوصاً تا آنجا که به سرنوشت «اشغال نظامی» عراق و افغانستان مربوط می‌شود مواضع جدیدی اتخاذ خواهد کرد؛ و اینهمه در همسایگی کشور ایران می‌گذرد. طبیعی است که نخستین بازتاب استراتژ‌ایک‌اش در حکومت جمکران «علنی» گردد.

با توجه به قدرت‌گیری دوبارة جناح پوتین در روسیه، و تغییرات «کلان استراتژیک» که در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی و مالی و دفاعی در اینکشور به جریان افتاده، می‌توان این گمانه را نیز ارائه داد که سیاست روسیه در مورد ایران از مرحلة بی‌تصمیمی و «شل‌کن، سفت‌کن» دوران مدودف خارج خواهد شد. همانطور که بارها عنوان کرده‌ایم، روسیه در ارتباط با سیاست‌های سرمایه‌داری‌های غرب، نیازمند تنظیم استراتژی‌ای متقن و مستحکم در مورد دو کشور ایران و ترکیه خواهد بود. در مورد ترکیه این سیاست‌ها به صورت زیرجلکی به مورد اجرا گذاشته شده:

« وزير خارجه تركيه: تركيه با هرگونه مداخله خارجي در سوريه مخالف است»
فارس‌نیوز، 11 اردیبهشت‌ماه 1390

از یکسو، با توجه به اینکه جناح‌های اسرائیل‌نواز آمریکا خواستار دخالت نظامی در سوریه هستند، مخالفت‌ صریح آنکارا با هرگونه دخالت نظامی در سوریه یکی از تبعات فشارهای مسکو می‌باید تلقی شود. و از سوی دیگر، تعطیلی سفارت ترکیه در لیبی که «حافظ» منافع ایالات متحد در اینکشور بود، بازتاب عدم همراهی آمریکا با اتحادیة اروپا در لیبی است.

به طور کلی، اگر سیاست‌های روسیه در سرزمین‌های «جنوب» با اشکال و بحرانی پایه‌ای روبرو گردد، جای تردید نخواهد بود که فدراسیون روسیه نیز در میان‌مدت به همان سرنوشت تزارها و بلشویک‌ها دچار شود: فروپاشی و تلاشی! خلاصه، روسیه اگر در مرزهای جنوبی‌اش در برابر سیاست غرب عقب‌نشینی کند، ‌ بازی را بکلی خواهد باخت. در نتیجه، مشکل می‌توان امید داشت که بساط مقام معظم و مسجدسازی اوباش و لات‌ولوت‌های حوزه و بازار بتواند در ایران امتدادی قابل «قبول» داشته باشد. هر چند طرف مقابل،‌ یعنی پایتخت‌های بزرگ غرب نیز به همان دلائل بالا بر «طبل» اسلام و مسجد می‌کوبند.

از آنچه در بالا آوردیم فقط یک نتیجه می‌توان گرفت: اظهاراتی که اخیراً احمدی‌نژاد علناً بر زبان رانده، و یا دیگران از قول وی در سایت‌های‌شان منعکس کرده‌اند، یک صحنه‌سازی خنک بیش نیست. اگر چه احمدی‌نژاد «برنده» اعلام نشد، ولی علی خامنه‌ای و گروه لات‌های «قدیمی» حوزه‌وبازار در جریان درگیری سیاسی‌ای که پیش آمد صحنه را بکلی باختند. بهترین دلیل اینکه، طی چند روز گذشته، حداقل در سه نوبت «مقام معظم» دست به «منت‌کشی رسانه‌ای» زدند، در حالیکه احمدی‌نژاد لب از لب نمی‌گشود. موضع‌گیری‌های علی خامنه‌ای طی اینمدت به صراحت نشان داد کدام جناح «تصمیم‌» می‌گیرد و کدامیک «دنباله‌روی‌» می‌کند. ولی مسلماً به راه انداختن برنامة «گ... خوردم» برای مقام معظم به نفع احمدی‌نژاد تمام نمی‌شد؛ در نتیجه با بزک مراسم «گ... خوری» به صورتی که ملاحظه کردیم احمدی‌نژاد در رسانه‌ها یک‌باره به یاد «باباش» افتاد و «دشمن» را هم با کمک علی خامنه‌ای «ناامید» کرد!

ولی علی خامنه‌ای در این بازی «باخت، باخت» محدودة عملیاتی خود را در زمینه‌های اجرائی بکلی از دست داد، و مطمئن باشیم که در میعادهای آینده ایشان در ارتباط با تصمیمات دولت به هیچ عنوان «گنده‌گوئی» و «گ...خوری» زیادی نخواهند فرمود. این همان نتیجه‌ای بود که سیاست‌های حامی احمدی‌نژاد به دنبال‌اش می‌دویدند، و همانطور که دیدیم با سعة صدر و حوصلة زیاد نهایت امر به اهداف‌شان هم دست یافتند. در پایان این «مصاف»، آخوند جماعت موضع «ممتاز» و تعیین‌کننده‌ای را که طی کودتای ننگین 22 بهمن 57 با کمک ارتش شاهنشاهی به دست آورده بود از کف داد، دولت احمدی‌نژاد نیز در برابر بهمنی از مشکلات اجرائی چه در زمینة داخلی، و چه در میعادهای خارجی دست‌تنها ماند.

بله، همانطور که در ابتدای این وبلاگ عنوان کردیم، هم عمامة خامنه‌ای از سرش افتاد و هم درز خشتک مهرورزی شکافت. حال که تا حدودی از روند «عمامه‌زدائی» رفع ابهام کردیم، بپردازیم به روند «فروپاشی خشتک!»

دیروز از قول آقای احمدی‌نژاد، البته پس از آنکه ایشان جام پیروزی را در مصاف با علی خامنه‌ای تا ته و یک نفس «هورت» کشیدند، در خبرگزاری فارس، مورخ 11 اردیبهشت‌ماه سالجاری چنین خواندیم:

«دولت تا آخر پاي ولايت فقيه ايستاده است»

این جمله به صراحت نشان می‌دهد که خطوط قرمز اعمال شده بر دولت در چه حیطه‌ای کشیده شده. دولتی که حامی اصلی‌اش سیاست‌های خاورمیانه‌ای ایالات متحد است، و در چارچوبی که قدرت به او تفویض شده به هیچ عنوان امکان چرخش به سوی مسکو، دهلی‌نو و پکن را ندارد، خود را همزمان موظف می‌بیند که به قول احمدی‌نژاد «تا آخر پای ولایت فقیه» بنشیند! همان ولایتی که حذف آن از قوانین کشوری در چارچوب تبلیغات گستردة رسانه‌های غربی عملاً به یکی از مهم‌ترین مطالبات ایرانیان تبدیل شده است!

به عبارت دیگر، غرب جهت گسترش سرکوب ملت ایران، و چپاول بهینة ثروت‌های ملی، چاقوی بی‌دسته را طی این «مصاف» در کف احمدی‌نژاد گذاشت! آقای رئیس جمهور منتخب نه می‌توانند جهت نزدیک شدن به افکارعمومی و خط تبلیغاتی رسانه‌های غرب وجود علی خامنه‌ای و دستگاه «ولایت فقیه» را به زیر سئوال ببرند، و نه این اجازه را خواهند یافت تا با چرخش به سوی مسکو و دیگر پایتخت‌های غیرغربی رژیم اسلامی را از قید نظارت رسانه‌ای آژانس‌های خبرپراکنی غرب خلاص کنند. و تجربة تاریخی پایتخت‌های غرب نشان داده که این «بن‌بست» بهترین زمینه را جهت سرکوب و چپاول ملت‌ها فراهم می‌آورد؛ قذافی اینک در برابرمان است، و چند سال پیش صدام حسین را در همین بن‌بست به چشم دیدیم، و ... و البته این نوع «خاک‌توسری» را پیشتر نیز در کشور ایران شاهد بوده‌ایم.

کودتای «شکوهمند» 22 بهمن 57 نتیجة یکی از همین «خاک‌توسری‌ها» بود. طی دوران هیاهوسالاری سازمان یافته توسط ساواک، هر چند شاه نمی‌توانست به ارتش شاهنشاهی و پلیس و ساواک که توسط کارشناسان آمریکائی اداره می‌شد کوچک‌ترین تکیه‌ای داشته باشد، آمریکا ‌ در نظام رسانه‌ای ‌حامی رژیم سلطنتی معرفی می‌شد! در کمال تأسف، همانطور که دیدیم، نتیجه این «صورتبندی‌ها» در هیچ مقطعی به نفع ملت‌ها تمام نشده و نخواهد شد. در ایران سلطنتی نشد، در عراق بعثی‌ها، در افغانستان طالبان زده و در لیبی قذافی نیز در بر همین پاشنه می‌چرخد. خلاصة کلام، اگر به شیوه‌ای که امروز شاهدیم رژیمی خود را عالماً و عامداً در اختیار پروپاگاند غرب قرار ‌دهد، هم از تبلیغات این نظام رسانه‌ای بهره ‌می‌برد و هم در میعاد مطلوب در «بن‌بست» نشسته و از آن متضرر خواهد شد. مسئله به این محدود می‌شود که زمان «فروپاشی» یا بهتر بگوئیم لحظة جرخوردن خشتک چه وقت فرا می‌رسد.

این همان «خشتک پاره‌ای» است که بالاتر به صورتی کلی به آن اشاره داشتیم. و اگر در چنین شرایطی که ولایت فقیه عملاً به پایان خود رسیده، سیاست‌های منطقه‌ای روسیه به صورتی که ما پیش‌بینی می‌کنیم فعال شود، شمارش معکوس برای «فروپاشی» آیندة سیاسی جناح آقای احمدی‌نژاد آغاز خواهد شد، هر چند آلترناتیو سیاسی این رژیم هنوز مشخص نیست! در حال حاضر، دولت احمدی‌نژاد نه می‌تواند امتیازاتی را که از طریق لات‌های نظام کودتائی «ولایت‌فقیه» در زمینة ادارة امور کشور تحصیل کرده رها کند، چرا که در اینصورت ساقط خواهد شد،‌ و نه با تکیه بر این اهرم‌ها خواهد توانست سیاست‌های مسکو را به عقب راند. سیاست‌هائی که مسلماً فضای زیادی جهت حکومت ملا و مسجد در آن پیش‌بینی نشده. به استنباط ما شرایط سیاسی کشور روشن‌تر از آن است که نیازمند «عکس و تفصیلات» باشد.



 





نسخة پی‌دی‌اف ـ گوگل

نسخة پی‌دی‌اف ـ گوگل(بارگیری)

نسخة پی‌دی‌اف ـ سکریبد

نسخة پی‌دی‌اف ـ فایل‌دن

نسخة پی‌دی‌اف ـ داک‌ستاک

نسخة پی‌دی‌اف ـ تینک‌فری

نسخة پی‌دی‌اف ـ باکس‌نت

نسخة پی‌دی‌اف ـ کلمه‌ئو

نسخة پی‌دی‌اف ـ داکس‌تاپ

نسخة پی‌دی‌اف ـ هیوج‌درایو

نسخة پی‌دی‌اف ـ مدیافایر

نسخة پی‌دی‌اف ـ دیوشیر

نسخة پی‌دی‌اف ـ پی‌بی‌ورکس

نسخة پی‌دی‌اف ـ ستورگیت


Share






فیلترشکن‌های جدید3مه2011

dowjames.tk
gonesurf.tk
lampproxy.info
tetherproxy.tk
cashsurfer.tk
aceprox.info
mondayprox.info
proxyserversfree.info
havensurf.info
realwebproxies.tk
clearwebproxy.info
cheapvpnonline.info
backingway.tk
freevpnhost.info
proxy4ipad2.tk
surfaddicted.tk
surflandclub.tk
ayoutube.info
to19.info
cfilter.info
hidemeplz.com
watchfour.info
tradeadspace.info
filteryoutube.info
fasterfour.info
unlockmymyspace.info
2bypass.info
yfilter.info
streamnine.info
redfilter.info
freedomprince.info
mb13.info
filterme.info
freedombridge.info
proxh.info
sneaky9.com
mb33.info
surfproxy10.info
proo.info
cd12.info
watchfive.info
nfilter.info
munblock.info
surfproxy14.info
rocketsurf.net
pagehosting.co.cc
hidenzone.tk
surfcolleges.tk
driveone.tk
highqualitytramadol.info
jobsurf.tk
pushproxy.tk
hiboxs.info

۲.۱۱.۱۳۹۰

آدرس‌های جدید تریلوژی ـ داستان کوتاه



مدت‌ها پیش چند داستان کوتاه روی خطوط اینترنت قرار دادیم. این داستان‌ها نیز همچون دیگر نوشته‌های سعید سامان از الطاف سانسور حکومت عدل و داد اسلامی برخوردار شد. با این وجود تقاضای خوانندگان برای این داستان‌ها بسیار است و اینهم خود موجب دلگرمی‌ ما!

ولی «تقدیر» چنین خواست که با وجود کند شدن قیچی سانسور و بی‌اثر شدن سرکوبگری‌های حکومت اسلامی،در کمال تأسف شرکت‌های «میزبان» به نوبة خود برای خوانندگان این داستان‌ها هر روز گرفتاری جدیدی درست کنند. برای حل مشکل، این «پست» را به یادآوری لینک‌های قدیمی و معرفی لینک‌های جدید این کتاب‌‌ها اختصاص می‌دهیم و امیدواریم که با استفاده از آن‌ها حداقل خوانندگان این کتاب‌ها با زحمت کمتری به متن‌‌ها دسترسی پیدا کنند.







داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ سکریبد



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ داکس‌تاپ



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ مدیافایر



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ هیوج درایو



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ لایو



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ فایل‌دن



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ گوگل



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ گوگل(بارگیری)



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ کلمه‌ئو



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ باکس‌نت



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ ستورگیت



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ دیوشیر



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ فورشیرد




داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ فایلزواپ



داستان کوتاه ـ تریلوژی ـ پی‌بی‌ورکس



Share




آدرس‌های جدید آب ـ داستان کوتاه



مدت‌ها پیش چند داستان کوتاه روی خطوط اینترنت قرار دادیم. این داستان‌ها نیز همچون دیگر نوشته‌های سعید سامان از الطاف سانسور حکومت عدل و داد اسلامی برخوردار شد. با این وجود تقاضای خوانندگان برای این داستان‌ها بسیار است و اینهم خود موجب دلگرمی‌ ما!

ولی «تقدیر» چنین خواست که با وجود کند شدن قیچی سانسور و بی‌اثر شدن سرکوبگری‌های حکومت اسلامی،  در کمال تأسف شرکت‌های «میزبان» به نوبة خود برای خوانندگان این داستان‌ها هر روز گرفتاری جدیدی درست کنند. برای حل مشکل، این «پست» را به یادآوری لینک‌های قدیمی و معرفی لینک‌های جدید این کتاب‌ها اختصاص می‌دهیم و امیدواریم که با استفاده از آن‌ها حداقل خوانندگان این کتاب‌ها با زحمت کمتری به متن‌‌ها دسترسی پیدا کنند.



 





داستان کوتاه ـ آب ـ سکریبد



داستان کوتاه ـ آب ـ داکس‌تاپ



داستان کوتاه ـ آب ـ مدیافایر



داستان کوتاه ـ آب ـ هیوج درایو



داستان کوتاه ـ آب ـ لایو



داستان کوتاه ـ آب ـ فایل‌دن



داستان کوتاه ـ آب ـ گوگل



داستان کوتاه ـ آب ـ گوگل(بارگیری)



داستان کوتاه ـ آب ـ کلمه‌ئو



داستان کوتاه ـ آب ـ باکس‌نت



داستان کوتاه ـ آب ـ ستورگیت



داستان کوتاه ـ آب ـ دیوشیر



داستان کوتاه ـ آب ـ فورشیرد




داستان کوتاه ـ آب ـ فایلزواپ



داستان کوتاه ـ آب ـ پی‌بی‌ورکس



Share


 



آدرس‌های جدید سینما داستان کوتاه



مدت‌ها پیش چند داستان کوتاه روی خطوط اینترنت قرار دادیم. این داستان‌ها نیز همچون دیگر نوشته‌های سعید سامان از الطاف سانسور حکومت عدل و داد اسلامی برخوردار شد. با این وجود تقاضای خوانندگان برای این داستان‌ها بسیار است و اینهم خود موجب دلگرمی‌ ما!

ولی «تقدیر» چنین خواست که با وجود کند شدن قیچی سانسور و بی‌اثر شدن سرکوبگری‌های حکومت اسلامی،در کمال تأسف شرکت‌های «میزبان» به نوبة خود برای خوانندگان این داستان‌ها هر روز گرفتاری جدیدی درست کنند. برای حل مشکل، این «پست» را به یادآوری لینک‌های قدیمی و معرفی لینک‌های جدید این کتاب‌‌ها اختصاص می‌دهیم و امیدواریم که با استفاده از آن‌ها حداقل خوانندگان این کتاب‌ها با زحمت کمتری به متن‌‌ها دسترسی پیدا کنند.







داستان کوتاه ـ سینما ـ سکریبد



داستان کوتاه ـ سینما ـ داکس‌تاپ



داستان کوتاه ـ سینما ـ مدیافایر



داستان کوتاه ـ سینما ـ هیوج درایو



داستان کوتاه ـ سینما ـ لایو



داستان کوتاه ـ سینما ـ فایل‌دن



داستان کوتاه ـ سینما ـ گوگل



داستان کوتاه ـ سینما ـ گوگل(بارگیری)



داستان کوتاه ـ سینما ـ کلمه‌ئو



داستان کوتاه ـ سینما ـ باکس‌نت



داستان کوتاه ـ سینما ـ ستورگیت



داستان کوتاه ـ سینما ـ دیوشیر



داستان کوتاه ـ سینما ـ فورشیرد




داستان کوتاه ـ سینما ـ فایلزواپ



داستان کوتاه ـ سینما ـ پی‌بی‌ورکس



Share